Stressad

Tiden räcker inte till. Känns som om jag hela tiden är fast i detta, för mycket på jobbet och hinner inte det jag vill här hemma, eftersom att jag jobbar hela tiden...

Nu har jag iaf fått en liten lättnad, sambon ska vara hemma på fredag, då fritids är stängt, så jag kan få planera det jag behöver. Annars hade 6 timmar planering försvunnit, det är i stort sett hela min planering för nästa vecka. Desutom har jag medarbetarsamtal, mitt sista med nuvarande rektor, och vi ska dokumentera allt inför chefsbytet. Men just nu känns det som om min räddning är fredag, hoppas bara att det blir så...

Här hemma står bygget stilla från min sida. Fönstrerna är tvättade och gardinerna är bytta, tack för hjälpen! Men ett fönsterbyte känns mer aktuellt än någonsin. Nån som har några hundratusen över, och kan skänka oss?

Ser i alla fall fram emot en hel ledig helg med familjen (ja,ja, kanske lite jobb på lördag för mig) Nä, nu vill lillasyster baka lite, bäst att sätta fart då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback