Redan onsdag?

Jaha, vad har hänt sen sist?

Hade en dålig förra vecka. Slet ut ledbandet på högerfoten, fick tejpa och avlasta med kryckor. Inte så allvarlig, men ändå så pass att jag tänkte på all tur jag haft som klarat mig skadefri så många år. Lite småskador/värk har jag ju givetvis, men inget allvarligt. Ja,ja det är iaf bättre nu, slängt kryckorna (nä, J inte bokstavligt, ni ska få tillbaka dom), men tejpen får sitta resten av veckan. Sen så hade jag en toppenmorgon i torsdags (not), blev sen  som vanligt och tänkte att jag skulle få köra extra fort när jag skulle till högskolan och jobba, men var tvungen åka förbi den lokala macken och fylla tanken. Men när jag kom dit var den avstängt.  HJÄLP, jag var ju utan bensin. Åka 1 mil åt fel hål först för att tanka hade jag verkligen inte tid med. Fick åka in i en by längst vägen och tanka lite, men jag blev sen och jag är glad för uteblivna poliser och älgstängsel...

Imorgon är det högskolan igen, eftermiddagen kommer att bjuda på LÄRARträning, hoppas jag verkligen, och sen ev lite extra jobb på kvällen. Så dagarna är verkligen fullspeckade. På fredag är det tjejfest som gäller och jag har inte ens hunnit kolla om jag har några kläder att ta på mig, får väl ta det på fredagem, samtidigt som jag lagar mat, och torkar kiss ;) Inget tid till att förbereda sig i lugn och ro direkt, med både ponnylekis och en sambo som jobbar sent på fredag. Hoppas att garderoben har några under att presentera för mig

Nu ska jag njuta av Idol och sen blir det nya avsnitt av Grey´s Anatomi.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag var inte orolig, bara glad att du slipper dom. Kram!

2009-10-02 @ 19:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback