Nu börjas det...

Ja, så då har jag åkte på läsårets första förkylning. Passar bra det, så här i början av terminen. Bara hoppas att det inte blir värre, för stanna hemma, det finns inte. Kan ju inte börja med att ställa in pga sjukdom, vilken start blir det? Nä, det är bara att bita ihop och kämpa på. Näsan rinner, ögonen svider, bihålerna värker men ungarna är toppen!

Veckorna går fort och förra helgen var jag på en jättetrevlig möhippa. Vi var inte så många 8-9 st, men det räckte, man hann umgås och vi njöt av umgänget med bruden. Och till helgen så smäller det! Vigseln är på fredag och på lördagkväll är det bröllopsfest, ca 100 gäster, så det blir ett stort kalas. Jag längtar och hoppas att förkylningen blivit bättre, så att jag orkar med att parta natten lång.


Kommentarer
Postat av: sofia

Hoppas förkylningen blir bättre! =)

Förresten så ska William träffa din syster på fredagar....=)



2009-09-02 @ 23:23:01
Postat av: Karolina

Åh, javisst, det har jag inte tänkt på. Vet ju att hon ska på den skolan, men aldrig att W ska ha henne som lärare. Vad roligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback