Gratis fotobok

På Fujidirekt kan man få en gratis fotobok, om man gör reklam för den på sin blogg. Jag erkänner, jag säljer min blogg för detta, för gratis är ju alltid trevligt. Dessutom så är jag sugen på att prova fotobok. Vanligtvis brukar jag ju framkalla och klistra in i fotoalbum, men känner att det är ganska tidskrävande, när både barnen och vi vuxna ska få fotoalbum. Så kanske känner jag att fotobok är nått för mig


Är ni intresserade av mer så kolla in fujidirekt eller klicka på bilderna så kommer ni till deras hemsida. Praktiskt och enkelt! Sen är det bara att välja vilka foton man vill ha i albumet och vart dom ska sitta. Sen kommer allt hem i brevlådan, kan det bli enklare?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback