Blir vansinnig!!!!

Nu ska ännu ett sparpaket in på skolorna. Det ska dras ner ännu mer och uppsägningar kommer att ske, i massor. Men vem ska undervisa eleverna, vilken lärare kommer att kunna stanna hemma  när man vet att eleverna får ingen vikarie, vem ska betala krisen - är det barnen?

Desutom så ska kommunen dra ner på värmen. Kontor mm ska ha 19 grader istället för 20 och in min arbetsmiljö kommer det fortsättningsvis att vara 16 grader!!! Hur länge kommer min kropp att palla det? Kommer ju att bli sjukskriven inom kort, det funkar ju inte, kroppen måste jag ju vara rädd om, den ska hålla många år till. Jag blir så arg och upprörd att jag inte vet om jag kommer att kunna jobba mer idag. GAAAAHHHHHHHHH!!!!!!!


Hur tänker politikerna och cheferna? Har dom varken hjärna eller hjärta? Man kan ju undra... Just nu känns en nedläggning återigen närmare, men kanske är det det bästa, att få slippa kommunen och vara en del av alla neddragningar och sparkrav, för det går inte längre....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback