Någon som har tre sängplatser i Stockholm över?

Sen fortsätter min lycka:

Jag har tillsammans med min mamma och syster planerat in en weekend i Stockholm. Det skulle bli en enkel och billig helg, med billiga flygbiljetter, vi hade hoppats på fribiljetter till Hairspray och en shoppingrunda på stan. Övernatta skulle vi få göra i svägerskans övernattningslägenhet.

Flygbiljetterna var inte billiga, men inte dyra. Några fribiljetter fick vi inte, men tur var har vi en snäll mamma som betalat dom. Boendet hade jag fixat men så ringer svägerskan och säger att det blivit en dubbelbokning, att vi inte kan bo i övernattningsrummet. Så vart ska vi nu bo? Hotell eller vandrarhem? Vad är det här för dag? Nu går ju alla pengarna till resan och inga pengar blir kvar till shopping. Det är ju lika bra att stanna hemma om man ändå inte har några pengar att shoppa för...

Jag vill inte mer!!!!

Kommentarer
Postat av: sofia

vilken osis du verkar ha, hoppas du finner en lösning, vore ju inte så dumt med miljöombyte! Tyvärr har jag ingen lägenhet i stockholm....=(

2009-10-26 @ 23:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback