Nä, nu måste jag sluta

Kan knappt gå in på bloggen längre, tänker bara på cancer. Och se tv vill jag inte längre, tänk om det är reklamen för hur många barn som dör i cancer? Nä, nu måste jag sluta tänka på det hela tiden, utan ta vara på livet jag har med mina barn

Jag är iaf glad, jag har fått träna i veckan! Tre promenader har jag fixat utan allt för mkt ont. I fredags provade jag även en kvart på löpbandet och det gjorde inte ont då heller. Fast igår kände jag av det rätt mkt. Men jag måste ju prova nån gång, så jag ska nog försöka med en kvart till i början av nästa vecka. Men en kvart är ju ändå kort tid, jämfört med vad jag sprungit i sommras. Nåväl, jag måste ju tänka på att bli bra så jag inte måste gå med besvär i foten allt för länge

I helgen har vi inte gjort nått alls känns det som. Fredagen bjöd på familjemys efter vår sena middag. Lördag var det lite småfix här hemma, plocka undan allt som kommit in från husvagnen, storasyster hade kompis, och jag och lillasyster bakade. Igår kväll hade vi middagsbjudning, i all enkelhet. Mkt trevligt och gott! Idag är det kroppkakor som ska tillagas och sen blir det kalas hos gammelmorfar, som lovat bjuda på smörgåstårta.Mums!

Sen är ju helgen slut, och en ny arbetsvecka på intågande. I veckan är det konsert som gäller, vi ska samla in pengar till världens Barn. Fullt upp med andra ord och jag ser verkligen fram emot lovet som är inom synhåll


Kommentarer
Postat av: Främmandet

...middagsbjudning i all sin enkelhet...INTE då, ni hade finfrämmande och vi åt upp den finaste älgen!! Mums och trevligt, lix!!:)

2009-10-19 @ 16:20:20
Postat av: Karolina

Ja, finfrämmande var det, men maten var enkel...

2009-10-24 @ 13:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback