Förbereder julen

Hade en underbar helg i huvudstaden, med shopping, god mat och gott vin, trevligt sällskap, superbra musikal, roligt med möten och var supertrött på måndag. Men det var det värt...

Jobbet tog all min tid förra veckan och inte är det mycket bättre den här veckan. Men trots detta så har jag iaf påbörjat årets produktion av julkort. Även barnen har gjort några och bestämt med omsorg vem som ska få vilket kort. Däremot går det lite sämre med adventskalendern, har bestämt mig för att satsa på siffrorna och göra klart motivet till nästa år istället.

I veckan är det tre uppvisningar, på torsdag och två på lördag. Fullt upp med andra ord, längtar till en helt vanlig ledig helg. Men det känns som om det blir först efter jul eller nått...
Men det är alltid roligt med uppvisningar, det är så härlig stämmning och jag brukar bli så stolt över mina elever.
Säkert blir jag det nu med!


Kommentarer
Postat av: Pia

Oj, förlåt! Alltid glömmer man nåt!

Blir nog tyvärr lätt så just för att du jobbar både här och där och då reagerar jag inte på namnet som någon utifrån.



Bra att du sa till! Nu har jag lagt till det på programet och hemsidan!



Pia

Postat av: malin

Ja det är på tiden att få i ordning julkorten :) gör du dina egna?

2009-11-19 @ 15:14:56
URL: http://likemalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback