Dåligt med uppdatering

Ja, någon vidare uppdatering verkar det inte vara här. Livet rullar på och jag kan inte bortförklara det med att inget händer i mitt liv, det händer allt för mycket just nu, så jag har ingen tid att sitta framför datorn. Hela tiden måste jag välja bort saker, händelser och upplevelser som jag inte hinner/orkar med. Tråkigt, särskilt när jag får höra att det är superbra saker jag missar. Men, men, jag har valt att prioritera familjen, även om dom inte känner sig privilerade just nu. Det är mkt jobb, konserter och föreställningar, julavslutningar det repas till, mycket dansföreställningar att se på (mest dom jag missar, tyvärr), fortbildning, julförberedelser och allt som händer med barnen, klassfest, simavslutningar och gud vet vad.

Har iaf bestämt mig för att vara ledig imorgon, för att göra lite adventfint här hemma med barnen. Får se hur långt jag hinner, har inte hela dagen på mig, har andra planer på g på eftermiddagen. Och lördagen blir det julklappshandel för hela slanten, enda lediga dagen jag och sambon har tillsammans innan jul. Förutom söndagar då, men alla affärer har ju inte söndagsöppet. Så det som inte handlas i helgen kommer inte att handlas, så får det bli helt enkelt...

Nä, nu tillbaka till arbetet och planeringarna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fint reportage om dig, vi fick hem i brevlådan. Du hinner då vara överallt!! Ses i morn!;)

2009-11-26 @ 11:56:27
Postat av: Tyras mamma

Shiit alltså! Kom ihåg att andas nån gång oxå :)

2009-11-26 @ 14:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback