Weekend

Vi har äntligen utnyttjat presentkortet sambon fick av chefen förra födelsedagen. Det var en hotellnatt med två-rätters middag, samt inträde till nattklubben, här hemma i stan. Vilken lyx!
Vi lämnade barnen hos morfars och tog oss en sväng på stan, vilket vi inte gjort tillsammans sen september, eller ännu längre sedan. Inte direkt någon shoppingrunda, det blev var sin t-shirt, men att bara på strosa runt och fönster shoppa tillsammans är inte helt fel. Även en fika i lugn och ro passade vi på att ta. Sedan slappa på hotellrummet, samt öppna en flaska vin, innan vi gick ner till Johanna restaurangen och fick avnjuta hummersoppa, entrecote och chokladkaka. Mums!
Sen lite mer vi och en sväng till coffe-stället och sen tillbaka till nattklubben för att shejka loss lite. Men vid 1-tiden var vi less och gick upp och la oss. Och tur var väl det, för vid 8 vaknade vi, vana att bli väckta av barnen. Men vi drog oss till halv tio innan vi åt frukost.

Sånt här borde vi göra oftare!

Kommentarer
Postat av: Sofia

ååååh, vilken lyx! Jag är inte alls avundsjuk....=)

2009-03-24 @ 21:32:01
Postat av: Pia

Ja, det tycker jag ni kan unna er ibland! :D



Var trevligt att se er på dansgolvet, synd att jag aldrig träffade er igen sen.



Men vi shejkar väl den 4 igen? ;)



kram

Postat av: Annika

Åh, det där låter verkligen supermysigt! Håller med, jag är inte heller alls avis... ;)

2009-03-25 @ 10:31:58
URL: http://lydellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback