Trevlig midsommar!

Har äntligen fått tillbaka vårt trådlösa internet, så nu kan man sitta i soffan och slösurfa, mkt skönt!

Annars idag så har vi förberett för midsommar, vi har städat, städat och städat. Ja, jag vet att jag inte hade behövt det, ni hade nog överlevt ändå, men jag klarade inte av det, skulle inte tycka att det vore kul med ett skitigt hem att bjuda in kompisar till, på midsommar. Så nu är här rent. Får se hur länge det varar, det är inte så lätt hålla rent med två vilda barn i huset. Sen så har vi plockat blommor och stulit björkar, allt för att göra midsommarstången, tillsammans med grannarna, och vår årliga sillunch. Ska bli trevligt.

Handlat jordgubbar, som jag inte vet hur jag ska kunna låta bli, ändå tills imorgon kväll?! Det är ju jättelänge... Men gott ska det bli, jag ÄLSKAR jordgubbar, mmmmmm

Ha en bra midsommar allihopa och hoppas att ni inte fryser bort, vädret ser ju inte så lovande ut.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback