Tillbaka

Efter ett lång uppehåll så är jag tillbaka. Förhoppningsvis för att stanna.

Tycker mig ha haft mycket på jobbet och lite tid hemma, så jag har prioriterat barnen främst och kapat bort nästan all tid vid datorn och tv. Men sommarlovet är snart här och arbetsbördan lättar något så nu kanske jag ska hinna ändå.

Lite kort vad som hänt:
Vi har blivit med husvagn. Ingen ny direkt, men lämplig för oss. Ska besiktigas ikväll, så håll tummarna!
Trappen är klar och fin, har dock inga bilder, men en dag kanske det kommer. Än så länge nöjda
Har varit till Frankrike och Chartres/Paris några dagar, med jobbet och haft det helt underbart
Flygit med Air France, utan att försvinna, känns som om min tur för i år är förbrukar. Tror tom att det var ett likadant plan jag flög som det som försvann. Inte kul, huvva så hemskt!

Ja, vad mer har hänt? Ja, en hel massa födelsedagar, med alldeles för mycket fika, så nu blir det inget bad i sommar. ;)
Eller så får dom andra besökarna blunda om det är motbjudanden.

Sommarens projekt blir vilande i år, det var att göra del två av altanen, men pengarna gick till husvagnen istället. Men lite småsaker ska vi nog göra, bara vi hittar några billiga varianter.

Hörs!

Kommentarer
Postat av: sofia

Man ska ha husvagn....tralla la lalla lalla laa....

=)=)

2009-06-05 @ 20:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback