Ljusa nätter

Ljuset är helt underbart, det blir aldrig mörkt och livet känns så mycket lättare. Jag önskar bara att det skulle vara lite varmare så att man kunde sitta ute om kvällarna/nätterna och njuta. Men en baksida med ljuset är att jag inte har någon koll på klockan på kvällarna vilket resulterar i att jag är uppe allt för länge, så på dagarna är jag supertrött. Men om 3 dagar får jag sommarlov så då blir det nog bättre. Längtar!

Idag har vi haft avlsutning med jobbet och fått sen lunch, 3 rätters mat, supergott. Och aldeles strax ska jag iväg på den andra jobbavslutningen för dagen, med ännu en 3-rätters middag. Småpetade bara i "lunchen" och detsamma gäller planen för kvällen. Jag hoppas nästan att maten kommer att vara dålig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback