Inget internet

Har minskat min tid vid datorn igen, dock inte frivilligt denna gång, utan pga av att jag inte fått igång routern, efter ändringarna hos leverantören. Måste sitta vid den stationära, inne i arbetsrummet. Har kopplat förbi routern så nu har vi bara internet på den stationära och jag som har "sommarlovsstädat" inne i arbetsrummet, vill helst låsa dörren och kasta nyckeln. Men kanske till veckan att jag kan fixa det, dock inte utan hjälp. (Lösenordet är borta, det är det som är problemet, måste tydligen reseta routern och börja om från början på nått vis, fråga mig inte hur).

Men även om jag lyckas fixa routern så är vår bärbara på  väg att ge upp, eller disken iaf. Förhoppningsvis ska vi byta ut den, eller vi och vi, det blir min lillebror som vanligt. Men just nu är han 15 mil bort och ganska upptagen och jag är rätt lågt prioriterad. Kan dock förstå det... Han har hämtat hem sin/pappas 4:e hund, hur söt som helst, vilket alla valpar är, tycker jag. Men kanske efter lillebrors semester kanske vi kan fixa det...

Så håll ut, regniga dagar som denna kanske jag vågar mig in i arbetsrummet ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback