Domen och jordgubbar

Idag när jag och barnen var och veckohandlade kunde jag inte längre stå emot. Både jag och lillasyster fastande vid jordgubbarna och trånade. Jag slog till och köpte den största lådan som fanns, trots att dom var dyra. Direkt vi var hemma började jag mumsa. Och gott var det!

Imorgon väntar återbesök hos min pt och får förhoppningsvis nytt träningschema, eller iaf höra att det går åt rätt håll. Lite nervös är jag, känns som om det inte har blivit den förbättring vi hoppats på.

Och imorgon ska jag även få träffa psykologen som utvärderat Märta, gång nr 2. Hon ska visa mig resultaten av utredningen. Den förra, som gjordes för 2 år sen, visade att hon var sen i utvecklingen, nästan på alla plan. Det kom inte fram någon särskild bokstavskombination eller så, utan bara sen utveckling. Psykologen sa att det inte var något stort resultat vi skulle få imorgon, så jag tolkar det som att hon inte får några bokstäver iaf. Men det får morgondagen utvisa.

Nu ska jag fixa lite med förtältet, det var ju helt kasst på tv. Hörs!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vaddå kasst på teve...Desperata Husfruarna då!! Men om jag hade husvagn skulle den också gå före!!:)

2009-06-10 @ 09:14:47
Postat av: Karolina

Har alltid jobbat när fruarna varit på tv, så jag har aldrig kommit in i den svängen. Så för mig var det aldrig nått alternativ...

2009-06-10 @ 12:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback