Vilket väder

Ja, antar att det inte bara är jag som är trött på kalla, trista dagar. Här har vi inte gjort nått på hela veckan känns det som. Två morgnar har jag varit så trött så barnen har fått se morgontv, vilket inte brukar hända. Men vädret gör mig så trött och jag har inte lust med nått. Våra morgonpromenader har det blivit lite si och så med, men en joggintur och en sväng på gymmet har jag iaf hunnit med. Men tänker jag efter har det nog hänt både en och annan sak, vi har bla besökt en gård som visar hur livet var på 1800-talet, med djur och sånt, mkt uppskattat av barnen.

Idag har jag tvättat, tvättat och tvättat. 6 maskiner tror jag att det blev. Har liksom väntat på bra torkväder, men det blir ju aldrig det, så tvätten har bara växt och växt. Men nu är tvättkorgen tom, iaf fall för kvällen.

Imorgon ska storasyster cykla till morfars, alldeles själv, för första gången. Tror att det kommer att gå bra, hon är duktig i trafiken och det är ju bara att följa vägen, inte en massa korsningar och farligheter. Vad jag och lillasyster ska hitta på är oklart, vi måste dock ta itu med städning, men nått kul ska vi nog klura ut.

Nä, nu vill jag ha tillbaka värmen, vart är du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback