Nu är glada julen slut, slut, slut...

Så var julen slut och vi har ett nytt år. Uppdateringar har det varit dåligt om, jag har försökt sitta så lite som möjligt vid datorn. Dock har jag slunkit in på nätet för att kolla lite nyheter och betala räkningar. Men annars har datorn fått vila.

Julen har varit sjuk. Ja, inte självaste julhelgen, men alla andra dagar. ALLA mellandagar, innan jul, mellan jul och nyår, mellan nyår och trettonhelgen. Magsjuka har vi alla haft. Dessutom så var våra respektive föräldrar sjuka under julen, så vi har knappt träffat far och mor föräldrarna. Så isolerat oss här hemma är vad vi gjort.

Och Januari bjuder på ännu mer arbete än december, så jag har fått kasta mig in i arbetet med mer än fulla dagar och jag är helt slut, trots att det bara har varit tre arbetsdagar denna vecka. Tyvärr måste jag nog arbeta en hel del i helgen också... Så uppdateringarna kommer nog att var lite dåliga en tid framöver också, men snart så kanske jag får mer tid och orka. Ha det gott allihopa!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja ursch vad tråkigt att vara sjuk! Vi har oxå haft magsjuka men också oro över brodern som legat på lassa.... men nu när det är bättre så har febern slagit till i vårt hus! 40 grader...suck... Hoppas ni får vara friska ett tag nu! Ha det bra!!! =) Och jo, vi skulle behöva uppdatera oss om varandras liv och händelser, kanske en fika eller så någon gång.....

2009-01-11 @ 18:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback