Äntligen uppdatering!

Det har sina förklaringar att uppdateringarna har uteblivit senaste tiden. För det första har jag inte haft tillgång till datorn hemma, då vi har betsat både en, två och tre gånger samt lackat ett antal ggr på det. Så mitt kontor har varit i fickan, vilket inte funkat särskilt bra. Men nu är trappstegen klara iaf ovansidan. Har påbörjat målningen men även där är det ju ett antal varv men så småningom blir vi väl klara.

Dator har jag ju haft tillgång till på jobbet, men jag har verkligen inte haft tid att blogga, har hur mkt som helst på jobbet. Bara denna vecka har jag jobbat massor, ikväll är det första kvällen jag är ledig. Och imorgon jobbar jag igen. Men sen kommer det två veckor med bara en kväll per vecka, hur ska det kännas?

Nä, nu är det ganska trist på bloggen, med bara en massa jobb och tråkiga saker. Kan väl avsluta med att säga att barnen mår bra och jag skulle helst bara vilja stanna tiden. Storasyster är ju hur stor som helst och börjar snart skolan! Fattar ni vilken panik jag har över detta? Och lillasyster är inte så liten längre heller, jag har ju två stora barn nu. Vart har mina bebisar tagit vägen?

Nä, nu lite mer vin innan sängen väntar...

Kommentarer
Postat av: sofia

Oj vad ni jobbar på med hemmet, men skönt när det blir klart! =)

Ja, barnen blir stora sååååå snabbt! Vart tar all tid vägen?

2009-02-01 @ 19:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback