Firar mig själv

Snart första arbetsveckan avklarad. Det har gått både bra och dåligt. Känns kul och spännande med ett nytt läsår, men det har gått långsamt och inte mycket blivit gjort. Får hoppas att nästa vecka blir lite mer effektiv. Fick dock ett chokbesked igår, första arbetsträffen vi hade, berättade rektorn att hon slutar till nyår. Känns både och, då jag har lite svårt för henne, men samtidigt är det väldigt kort tid att hitta någon ny på. Och vad kommer vi att få för rektor? Denna rektor kom ju när skeppet var nära sjunka för 7 år sen, gjorde en massa radikala neddragningar och nu ska nästa rektor komma när skeppet snart nuddar havsbotten. Vad kommer att ske? Är nog bäst fundera ut något alternativt jobb, känns det som. Trist men sant.

Idag ska jag iaf fira mig själv. Fyller ju år imorgon, och idag ska jag gå på hela 60 min massage. Ska bli hur skönt som helst, kan knappt bärga mig. Sen ska jag bli bjuden på lunch av min kollega, hemma hos henne och så ska vi få se hennes nya yogashala, ska bli intressant. Ikväll är det kalasförberedelser som gäller. Lite tårta och pajer ska göras. För imorgon har jag inte tid, då är det ju vigsel som gäller. Längtar!


Kommentarer
Postat av: sofia

Så skönt med masssage!!! Grattis i förskott...=)=)

2009-08-21 @ 18:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback