Buset, ja

Ja, poppandet var till ett bus vi gjorde med våra vänner som gifte sig. Eftersom att dom avböjde från möhippa och svensexa ville vi busa lite med dom. Så vi fyllde deras duschkabin med popcorn, eftersom att bruden haft en dröm om ett helt badkar med popcorn, hon älskar popcorn helt enkelt. Dom har tyvärr inget badkar, så vi tog duschen istället. Sen så hade vi lite andra småbus för oss också, men jag vet inte om dom upptäckt alla än, så dom kan jag inte avslöja. Brudparet tog det hela med ro (tror och hoppas jag) men hotade med att brudgummen har fruktansvärt bra minne, så vi vår väl passa oss när det är vår tur ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ett mycket bra bus tycker jag att det var! =) Ja, ni ligger nog risigt till nu för detta lär de nog aldrig glömma...hihi

2009-08-26 @ 22:54:57
Postat av: Karolina

Nä, mannen i fråga är den person som minns mest av alla jag känner. Han kan komma ihåg detaljer med nått som hände för 15 år sen. Fattar inte!

2009-08-28 @ 08:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback