Äntligen helg

Ja, nu packar jag ihop för i veckan. Kan dock behövas jobba lite på söndagkväll, men det får det vara värt. Nu drar jag norrut för en, förhoppninsgvis, rolig och underbar möhippa. Ska bli kul att få umgås en hel dag, och lära känna lite andra vänner till bruden. Vädret hade kunnat få vara bättre, men kanske att dimman lättar ju längre norrut jag kommer, hoppas det.

I övrigt har veckan  gått fort, jag hinner inte med allt. Försöker prioritera barnen när jag är hemma och det har jag lyckats med. Några promenader, två besök på gymmet, men bara en springtur är så länge. Får satsa på lördag eftermiddag eller hellre kanske söndag, tror jag är för trött imorgon

Mer buskar har inhandlats, som ska ner i jorden i helgen. Kan nog bli riktigt snyggt det här, ser ju dock lite tomt ut när buskarna är små, men dom växer ju och ska bli en härlig lummig, oas. Så är tanken iaf. Drömmer om när jag ska börja med nästa projekt, träd och busk inramingen, men det får vänta, det är inte billigt med buskar. Har handlat för nästan 2000 kr och då fattas det ändå 3-4 buskar innan det är klart, och då bara runt altanen...


   

Detta är buskarna, en mörkröd buske fattas, som jag inte minns namnet på. Nästa sommar hoppas jag på så här fina blommor och vacka blad


Nä, nu måste jag packa väskan, ha en trevlig helg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback