Utmanad

Har blivit utmanad av Annika. Så vad göra, det är väl bara att hänga på...

Har med telefonboken att göra och man ska gå efter nummerordningen, men jag hittar inte det utan räknar mig fram efter alfabetsordningen istället. Håll till godo:

Har du kysst nummer sju? Nja, det är mitt nr jag använder när jag skickar sms i jobbet. Kan man kyssa sig själv?

Har du träffat nummer nio i veckan? Ja, rektorn på jobbet

Älskar du nummer tio? Nä, det är ett gammalt nr till en institution

Är nummer elva en sötnos? Nja, en ytligt bekant från Alingsås

Är nummer femton en bästis? Nä, länsdanskonsulenten


Har nummer sexton gått i samma klass som du? Nej, men är gift med en klasskamrat från högskolan

Brukar du hänga med nummer nitton? Ja hela tiden. Återigen mig själv, ett annat jobb nr

Är nummer tjugo bra? Jo, det är hon.

Gillar du nummer tjugosex? Ja, det var svägerskan

Vet du om nummer trettioett har ett förhållande? Ja, gift med svärfar


Hur känner du nummer trettioåtta? Ja, en är jag sambo med och två är jag mamma till

Är du intresserad av nummer fyrtiotvå? Delvis. Mitt ICE nr, däribland man hittar sambons nr

Hur länge har du känt nummer fyrtionio? Åh, Johanna, när kan det vara? Tror det är sen 2000

Jag utmanar Pia och Sofia


Kommentarer
Postat av: sofia

jag antog utmaningen=) kul grej!

2008-09-12 @ 16:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback