Nu går det skriva

Har varit utan tangentbord några dagar, så handikappad man varit. Bara kunnat använda musen och surfa in på favoriter. Batteriet tog slut i tangentbordet och vi hade ju givetvis inga nya. Och när jag jobbar kväll och sambon är hemma sent med två trötta barn är affären inget  man går till. Men idag gick jag dit och nu har vi ett tangentbord igen, hurra!

Just nu håller våra stubbar på att ryka och våra rosenhallon är borta. Helt plötsligt fick vi en sida på huset också, vilken gräsyta det kommer att bli. Ska bli kul att planera tomten och få göra nått kul med den. Önskade bara att man hade lite bättre fantasi och kunskap, så att man kunde få en bättre helhetsbild av hur tomten skulle se ut med buskar och träd utplanterade, istället för att man planterara och sen ser resultatet. Men, men, vi prövar oss fram så blir det säkert bra så småningom.

Nä, nu tar jag fredag och ledigt, ska gosa med barnen tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback