Hoppas på vana

Startade dagen med att stiga upp en timme före alla andra och ta en stärkande promenad. Hur skönt som helst när jag väl kommit ur sängen. Hoppas verkligen att detta kan få bli en vana, för på kvällarna är det verkligen svårt få tiden att räcka till. När jag kom hem hade barnen stigit upp och jag fick tid att mysa och fixa håret på dom, vinka hej då och sen göra mig klar för dagen. Men inte särskilt lång tid hade jag på mig, max 20 min, tur man är snabb. För jag har gjort en god gärning, som jag gjort många år nu, nämligen lämnat blod. Men nu förbereder jag det sista inför medarbetarsamtalet, håll tummarna för mig!

Kommentarer
Postat av: Pia

Låter superhärligt med en morgonpromenad. Speciellt nu när det är så vackert ute. Och så frisk luft!

Så fort jag kommer utanför dörren blir jag sugen på att gå en promenad, men just nu vore det nog rätt dumt. Men jag tror jag ska gå ut och sätta mig på balkongen en stund :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback