Hemmahelg

Haft en riktigt lugn och skön helg, bara slappat och njutit av att vara hemma på kvällarna. Vi har även haft en lyxhelg, med sambo ledig lördag. Nu dröjer det en månad innan nästa gång. Vi har passat på att höststäda litegrann. Kastat vissna blommor, klippt gräsmattan (för sista gången?), tvättat fönster, bytt lite gardiner, plockat vinbär och kokat vinbärsdricka. Mums!

Men nu så är helgen snart slut och arbetsvecka väntar. Blir första "riktiga" arbetsveckan för mig, såsom de kommer att se ut här i höst. Får se hur det går, om jag planeret tillräckligt, om jag minns mina planeringar eller om jag kommer att få jobba sena kvällar hela veckan. Men jag längtar också, ska bli kul att få dansa med alla eleverna och ska bli spännande att lära känna dom allihopa.

Ska njuta av kvällen och mina barn, då jag inte träffar dom förrän på tisdag. Ha en skön kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback