Friskvårdsdag

Hade friskvårdsdag idag på jobbet. Och vilken friskvård jag haft oxå. Startade dagen med en frisk promenad i minusgraderna, sedan hade jag yoga. En av mina bättre upplevelser av yoga, kan tom kanske tänka mig träna yoga nån mer gång, det är inte illa för att vara mig och yoga. Sen blev det styrketäning på det.
Fast jag avslutade friskvårdsdagen med att äta nygräddade bullar. Kanske inte så hälsosamt?
Men en bra dag har det varit, fått mkt gjort, tom sått lite gräs...

Får se om morgondagen är lika intensiv, ska ha elevens val, med 5! elever. Känns inte så lockande, tro mig

Nu ska jag fortsätta se om fågelinfluensan, sen är det godnatt, för morgonpromenaden är verkligen tidig, så jag är trött redan nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback