Förstår inte

Vid promenaden idag såg jag en sko i diket. Jag kan för mitt liv inte förstå hur den hamnat där. Har någon tröttnat på skorna, öppnat bilrutan i farten och slängt ut den, eller tog man en promenad och "råkade" tappa skon? Och bara en sko dessutom. Hur kan den hamna där?

Idag är det fönsterputsning på schemat, men tog en liten paus, det är ju inte alltför kul det där. Ska lägga på ett kol snart och torka färdigt och sätta upp gardinerna, så att jag kan gå ut när lillasyster vaknat, så ska vi ta mellanmålet ute, tänkte jag. Det får bli ett sent mellanmål, som vanligt på lördag, då vi väntar på sambon. Det är trist med lördagsjobb, tycker han borde få vara ledig med sin familj istället.

Nä, nu tillbaka till fönsterna

Kommentarer
Postat av: Pia

ja, det där med skor är alltid nåt som fascinerat mig. Hur kan man bara glömma sina skor? :O



Postat av: Karolina

Pia: Ja, precis. Man har skorna på sig, men går därifrån med bara en, eller? Hur går det till???

2008-09-21 @ 12:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback