Äntligen hittat en jacka

Har äntligen hittat en ny vinterjacka. Var tvungen lämna tillbaka min bruna fina Tierra skaljacka, som jag bara älskade. Tyget nöttes sönder, så jag skulle få en annan jacka istället. Jag letade hela vintern/våren och hittade ingen jag ville ha. Ingen lika snygg fanns det. Men nu så har jag hittat en annan, ännu en brun, dock inte gore-tex, så vi får väl se om jag ångrar det. Men istället köpte jag mig ett par gore-tex täckbyxor, så nu är jag utrustad för vintern. Längtar efter snön så jag får ut och prova kläderna. Så här ser jackan ut iaf:


Kommentarer
Postat av: sofia

Mycket snygg jacka!!! =) Jag längtar också efter vintern för då sätter slalomsäsongen igång! =)

2008-09-27 @ 16:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback