Vilken helg!

Det var en helt underbart helg! Hann med lite shopping, men jag satsade mer på ögonshoppa och lägger mitt krut på fredag, då jag ensam ska shoppa loss. Men det var trevligt att strosa och fick med mig några ljuslyktor, en korg/skål och en sjal. God mat, både lunchen, men framför allt middagen. Vi åt tapas och det var så GOTT! Kan jag varmt rekomendera. Mycket gott att dricka, både på restaurangen, hotellet och barerna. Natten avslutades med nattamat. Och vi var tre stycken som inte skulle ha nått, men det slutade med att vi alla fyra åt och åt och åt. Sängarna var gudomligt sköna och att få ligga kvar i sängen på morgonen, kunna prata med varandra och titta på tv, utan att ha två som hoppar och skriker samtidigt, det är lyxigt. Hotellfrukost skulle jag önska att jag fick varje helg, det är så trevligt med alla valmöjligheterna. Trötta, men glada åkte vi hem till barnen på söndagen och låg sen i soffan hela eftermiddagen. Skönt att det var sånt väder, nästan.

Men idag är det måndag igen och veckan har precis börjat. Ska i veckan få besök av en koreograf, som arbetar med våra elever och även en workshop med oss lärare, det ska bli kul. Men jag kan avslöja att jag längtar till höstlovet!

Kommentarer
Postat av: Annika

Men gud vad underbart det låter!! Man behöver verkligen ett avbrott då och då.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback