Tror dom är nöjda

Satte mig på bussen vid lunchtid igår och några timmar senare klev jag av, med flera timmar för mig själv, stosande på stan. Var hur skönt som helst och innan tiden var slut var jag tom less på att gå på stan. Det blev ett par byxor och känner mig nöjd.

Sprang på några av eleverna från DVH innan vi gick till platsen för kvällens föreställning. Strax innan sju samlades vi allihopa och såg sen föreställningen, med dom koreografer som ska arbeta med eleverna efter jul och göra deras föreställning. Musiken var sådär, inte min typ, undviker störande ljud i största mån, så det störde min koncentration men själva dansandet var ok. Den ena var riktigt bra, så det ska bli spännande att se vad dom ska göra med mina tjejer senare. Iaf så stannade vi kvar efteråt för att bli presenterade för varandra och surrade då lite med en kultursekreterare från stan, som undrade om tjejerna var intresserad av att se Håkan Hellström, innan bussen gick hem. När dom fick höra nyheten skrek dom som äkta tonåringar. Kvällen blev riktigt lyckad tror jag, kanske tom Håkan var kvällens höjdpunkt? Jag avvstod och åkte istället bil hem med lillebror, kul att få sitta och prata med han en stund, det är inte så ofta vi ses och hörs nuförtiden. Men jag hoppas att han flyttar hem snart....

Nu väntar film, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback