Nu ska vi bara vara två

Ja, snart åker vi iväg och ska bara njuta av varandra. Ska bli så skönt! Middagen är reserverad på en tapasrestaurang, hoppas det blir gott. Shoppingen får vi se hur det går, har inte så höga förväntningar, då blir man inte besviken. Dessutom ska jag åka till andra grannstaden på fredag och har chans till shopping då med.

Fredagen var jätteskönt. Började dagen med en dansföreställning för barn. Inte den bästa kan jag säga, men barnen verkade gilla den. Tror dock inte dom förstod handlingen och tanken bakom, men, men...
Sen så hann jag laga alla dom där kläderna som jag aldrig orkar dra fram symaskinen för. Två centimeter sömn här och en här. Men nu blev det gjort. Lite chokladbollsbak blev det också, och sen lek för hela slanten.

Men nu är barnen lämnade i tryggt förvar hos farfars och vi väntar på skjutsen. Hörs efter helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback