Idag känns det

Har haft två underbara arbetsdagar. Vi hade K-dagar mån-tis, dvs kompetensutvecklingsdagar. Vilka nya rörelser jag har fått fram i min kropp! Och vilken feedback jag fått! Ska jobba mer neråt framöver, trodde inte jag kunde göra så stora saker. Men idag så känns det i kroppen, både träningsvärk samt ett oskönt brännsår på vä foten. Men det känns samtidigt skönt att fått dansa.

Resten av veckan har jag ledigt med barnen. Idag ska jag en tur till stan, sen är resten av veckan oplanerad. Får se vad dagana erbjuder. Hör av er om ni vill hitta på nått!

Kommentarer
Postat av: Pia

Vad är det för dansande du skriver om? Har ni fått en gästlärare eller har ni tränat tillsammans? Låter spännande och roligt i alla fall!

Vad menar du med "jobba mer neråt"? Underkroppen? Golvet?

Jag längtar tills jag med kan dansa igen!



Har du förresten några namn till dina koreografier? Jag håller på att pyssla ihop ett program...



Trevlig långledighet!

Pia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback