Äntligen helg!

Ja, jag kan säga helg fast det bara är torsdag. För imorgon ska jag vara ledig och umgås med mina barn. Känns hur skönt som helst, då jag denna vecka arbetat drygt heltid på 4 dagar. Förra veckan var det också övertid, så en extra ledig dag är jag värd. Ska försöka göra så få måsten som möjligt, och bara leka och ha roligt med barnen. Krama om dom en extra gång, liksom...
För i helgen ska jag och sambon åka till hotell och shoppa, fika, äta, dricka, sova och äta hotellfrukost. Ja, det blir en hel del äta, men det är bäst passa på när man kan få äta i fred, utan nån som avbryter m.m. Det är eg sambons födelsedagspresent från mig, men nån ska ju följa med och inte får han ta med nån annan än mig, det var väl en bra present? Så då får jag också njuta, det gäller att vara smart!

Har tittat lite på bloggdesign ikväll, det är verkligen inte min grej, och det är ju inte det lättaste. Hm, får nog titta lite fler gånger och skulle det bli en bra design skulle jag nog behöva en hel dag med lekande och testande. Tror inte jag har den tiden över till det. Bäst jag accepterar dom fula standardvarianterna, suck!

Kommentarer
Postat av: Pia

Låter som att du har en helt underbar helg framför dig. Först en dag med barnen och sen få ha sambon för dig själv och lyxa med hotell! :)

Ang bloggdesign så tycker jag att den blå standardvarianten är enklast att ändra... fast det kan ju bero på att jag gjort om just den några ggr?

Lycka till med designandet!

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback