Undrar hur han tänkte?

Igår kväll skulle jag snabbt, mellan lektionerna, hinna med ett toabesök. Men den var upptagen och det var tydligen en till som ville besöka den. Hämtade nycklarna och låste upp det stora omklädningsrummet till den andra väntande toanödiga tjejen och så låste jag upp till det lilla omklädningsrummet. När jag var halvvägs inne så såg jag en portfölj på golvet och en toadörr som stängdes. Han se, genom springan, naken hud hela vägen ner, och så mumlar en mansröst nått obegipligt. Jag backar ut och stänger fort dörren. Går in på pojkarnas omklädningsrum och gör mina behov. Men hur tänkte den nakna mannen? Varför valde han tjejernas omklädningsrum, när det finns 3 st omklädningsrum för killar? För även om man låser dörren efter sig så är det väldigt många som har nyckel och kan komma in. Ja, han får då skylla sig själv, jag har inte dåligt samvete för att jag rusade in. Ta killarnas nästa gång, vet ja!

Kommentarer
Postat av: Pia

JAG HÅLLER MED DIG!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback