Så var det söndag igen...

Som vanligt så går helgerna alldeles för fort. Men jag kan inte klaga, har njutit av, framör allt, barnen och hunnit med både bad, lek och lite nyttiga ärenden på stan. Ibland bara måste dom med, för att prova ut. Och utan bråk blev det också. Ett besökt i tomtestaden hann vi även med, som både jag och barnen uppskattade. Jag längtar så till jul.

Min nya fina header får jag tacka syster yster för, själv hinner jag aldrig med såna finesser. Nu väntar ännu en arbetsvecka, men det är ju bara 7 veckor kvar till jul. Ska ha praktikant i veckan, hinna med en flamencoförställning, lite extrajobb på högskolan, utvecklingssamtal på DVH, så det är blir nog en tidig kväll så att jag orkar med denna intensiva vecka!

Kommentarer
Postat av: sofia

ja, jul kom kom!!! jag längtar också, det är så mysigt med jul! Snö kom kom, jag vill höra lite knirrande och knarrande när jag går!

2008-11-02 @ 20:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback