Fars dag

Så har vi firat hela dagen lång, mest med mat, mat, fika och tårta, tårta och åter tårta. Har nog gått upp både två och tre kilo idag, men gott har det varit. Vi (jag o sambon) avslutade firandet med en bio, Rallybrudar, en mkt sevärd film, lagom söndagsfilm helt klart. Lättsam, rolig och lagom lång. Rekomenderas!

Denna vecka har verkligen varit intensiv. Förutom mina vanliga heltidsjobb, så har jag haft både en och två och tre extra grejor denna vecka. Och nästa vecka ser inte bättre ut den, så bloggandet får komma i skymundan just nu. Extra jobbet har jag valt själv, det är ju så roliga grejor, men det ska bli skönt när vi återgår till normal vecka senare. Känns inte att jag hade lov förra veckan, känns mer som om jag skulle behöva lov, efter en tung och intensiv höst. Inte bra! Får kämpa på och ta mig förbi detta som jag försatt mig själv i. Imorgon är det måndag igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback