Familjedag

Har senaste tiden haft lite svårt för att koppla bort arbetet när jag varit ledig en vardag. Men inte denna gång. Jag har haft fullt upp hela dagen, gjort lite jobb, men ändå kunnat koppla av och njuta. Hela familjen har varit ledig idag och med facit i hand så har vi fått riktigt mkt gjort här hemma. Och det bästa av allt, jag har ledigt imorgon också! Halva arbetsdagen skulle gå bort, pga andra än mig, så då tog jag chansen och vara ledig med barnen. Så skönt!

Nu är det ju snart advent så vi ska pynta lite, men bara adventssaker, tomtesakerna får vackert vänta till julen närmar sig lite mer. Men det ska bli så mysigt med adventsljusstakar och stjärnor i varje rum. Mmmm, längtar!

Lite har jag börjat idag, vi har plockat lite ris som vi satt belysning i utanför dörren, ser så trevligt ut när det lyser lite utanför huset. Har saknat det sista åren, men nu så har vi köpt en ny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback