Städdag på jobbet

Ja, idag är det en städdag på jobbet. Mina elever har lov idag men jag jobbar ändå. Det finns mycket att göra idag, tex att komma ikapp med planeringarna, istället för att ligga precis på håret, kan det ju kännas skönt att vara nån dag framåt i planeringen. Plus att jag har städat lite i iTunes. Men det borde jag inte gjort. Tog bort en massa udda musik, tycker det är så jobbigt med alla låtar jag har, där det bara är en låt, jag vill ha hela album. Så i farten slängde jag en låt jag verkligen tycker om och har använd till dans vid ett tillfälle, men gärna skulle använd igen. Men nu är den borta och jag hittar den inte på nätet heller. Visst är det typiskt? Minns inte vad låten heter heller, bara att det är från "sånger från andra våningen". Ni kan väl hålla ögonen öppna och ropa om nån hör låten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback