Ommöblerad

Ja, så äntligen har jag tagit mig i kragen och besökt knotknackaren. Llite ommöblering och dra loss lite kroppsdelar här och där. Så känner jag mig än så länge inte bättre, men hoppas att det ska bli det så småningom. Axeln har jag äntligen börjat nysta i, så jag ska verkligen försöka jobba med den så att jag blir bra. Har ju haft dåligt i den i snart 10 år. Men bäckenet börjar nog växa ihop igen, för det var inte lika mycket som hade fastnat som tidigare. Hurra!

Smultronbänken är snart klar, är just nu bara lite tveksam till hur långt ifrån jag ska sätta planterna. Rekomendationerna säger ca 20-30 cm, men jag har hört dom som säger att inte mer än 20. Ja, jag får väl göra om det om några år, som allt annat jag gör på vår gård. Men man lär sig väl av misstagen, eller? Kanske just därför jag är lite osäker just nu också,  jag vill inte behöva göra om det om några år.

Bäst jobba lite till, innan det är dags skjutsa S till dansen. Nu är det snart dansuppvisning och hon längtar verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback