Jobb och kalashelg

Ja, i helgen är det dags för kalas. Ikväll blir det 20 års kalas hos svärföräldrarna, och sen blir det nog till att sova. Är så trött. För imorgon ska både jag och sambon jobba. Inte så länge, men några timmar och det räcker. För vem ska ta barnen? Jo, sm vanligt blir det jag som tar med dom till jobbet. Hoppas att det ska gå bra, får väl ta med lördagsgodis som muta. Vilken tur det är lördag imorgon! Och efter det ska vi på nästa kalas, hos systeryster. Men först måste vi ju hitta en present, vilket är lättare sagt än gjort. Jag tror att jag kommer att bojkotta presenter framöver, tycker det är så svårt att hitta nått och jag har inte tid just nu. Men det blir kanske lite tråkigt?

Nä, det är väl bäst jag ger mig iväg och letar en present då. Ha en trevlig helg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback