Jobb, jobb, jobb, jobb och brand

Ja, det är verkligen bara jobb just nu. När jag i söndagskväll tänkte för mig själv att det var så skönt med en helg utan jobb, att bara vara ledig en hel helg och insåg att jag faktiskt hade jobbat, nästan 4 timmar på lördag, men ändå tyckte att det var en helg utan jobb, så förstod jag att det är lite mycket nu. Hela dagarna och varje kväll är fylld av arbete. Och numera så är det lite mindre och tråkigare än vanligt att arbeta. Vi hade nämligen en dataskärm brand i lördags morse.
Skärmen knäppte till och började ryka en massa. Slog av den och ryckte sladden, och inget mer hände, som tur var. Men jag fick mig en tankeställare, att inte lämna skärmen på när jag inte är hemma. Eftersom jag skulle iväg och arbeta ställde jag ut skärmen på grusgången, om det var nått som pyrde där inne. Måste sett roligt ut för dom förbipasserande. Mitt på grusgången står det en plattskärm, bara sådär...
Har ringt efter service och förhoppningsvis får vi en ny inom några veckor. Men så länge har vi en gammal 15" tjockskärm. Definitiv inte lika roligt sitta vid datorn numera.

Dags att sova nu, så jag orkar jobba imorgon ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan!

hoppas allt är bra!
jag undrar om du kanske hade kunnat rösta på min hund i en tävling hon deltar i.
om du tycker hon är söt såklart :)

www.enlitentax.blogg.se

2008-05-20 @ 22:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback