Jag har dansat!

Var på en härlig ws i fredags. Trodde till en början att det skulle bli tre långa, långa timmar, men ack så fel jag fick. Vi pratade bort knappt en timme, men dom andra två dansade men det var nog bara 3-4 övningar/kombinationer. Men jag blev ordentligt varm, hade hela tiden nått att tänka på/arbeta med, utan att det kändes allt för svårt. Riktigt kul var det, hade nästan glömt hur kul det är att dansa...

Men så kan jag också fundera, varför kan inte mina elever göra samma sak i 30 min, utan lessnar efter 10. Och då har vi kämpat på bra. Tror inte dom tänker, analyserar och försöker förbättra och varför inte? Är det jag som brustit som lärare eller är dom inte mogna för det? Ja, inte blir det ikväll jag ska fundera ut svaret på det, nu ska jag sova.


Bara det där mailet kom fram nån gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback