Redan söndag...

Redan söndag eftermiddag och för första gången på väldigt länge känns det helt ok. Vanligtvis känns det jobbigt att helgen snart är över och en hel arbetsvecka ska ta vid, även om jag försöker tänka som min vän, att måndag - då är det en dag närmare helgen, så är helgen ändå bättre än vardagen. Måndag är jag och barnen lediga, tänkte nog ta en sväng in till stan och se mig omkring och leta överdragsbyxor. Mycket roligt, not!

Sen ska jag försöka hinna med att träna imorgonkväll, så jag har tänkt packa så gott som färdigt idag och jag är på god väg faktiskt. Det mesta ligger i väskorna nu och jag väntar bara på den sista tvätten som ska torka. Nu är det nära och jag längtar!

Men än är söndagen inte slut och jag ska nu ta och fika lite innan jag fortsätter med packandet. Ha en trevlig söndagkväll!

Kommentarer
Postat av: Pia

Åh, så himla härligt! :)
Jag njuter också av min söndag - helt ledig på en söndag! Otroligt skönt :)
Lycka till med packning och shopping och ha det super i thailand!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback