Pms, grr!

Ha ett stort tålamod och mycket energi är ett måste när man har barn. Men när man har ägglossning är det inte lätt tycker jag. Onda cystor, dåligt humör, otroligt lättirriterad, ja, då är det inte lätt. Tyvärr får barnen kanske lite oförtjänta tillsägelser, för mamma orkar inte, stubinen existerar knappt. Det är ofta jag får bita mig i tungan för att inte bli arg. För jag vill inte vara det. Jag vill vara den pedagogiska och lugna mamman hela tiden, som aldrig gör fel. Men finns dom? Men idag har det hjälpt att tänka på sol, värme, bad, ledighet, god mat, sandstrand, massage, avkoppling. Hoppas humöret är bättre imorgon, jag ska iaf ladda med ipren för att slippa värken. Kanske hjälper det...

Nä, nu tar jag paus så hörs vi så småningom. Simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: Annika

Nej, de finns inte. Och finns dem så är de i så fall omänskliga.

Tack snälla gulliga du för presenten!!! Jag blev så otroligt glad och rörd!
Ha det så härligt i värmen!! Hoppas att ni får en toppenresa =)
Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback