Vilket skit väder

Altanbygget fortlöper men det dåliga vädret är inte samarbetsvilligt. Idag har det inte blivit en enda skruv neddragen. Suck! Och ikväll har jag höstmöte så ikväll blir det inget heller. Men kanske imorgon. Men nått som gör att jag längtar ännu mer till imorgon är att jag kanske får hålla en tredagars bebis i min famn. Åh, hoppas, hoppas!!! Det finns inget som går upp mot att hålla nyfödda i sin famn, få gosa och snusa, men lämna tillbaka när dom skriker eller man vill sova själv ;)

Känner verkligen att jag kommit in i semesterlunken, startar inte ens datorn varje dag. Uppdateringen kommer nog att bli sporadisk i sommar, minst sagt. Men jagska väl in och läsa tidningen nån gång, får passa på att skriva lite då.

Annars händer det inte så mycket här hos oss just nu. M tränas utan blöja, men hittils har det varit fler olyckor än lyckor. Får se hur länge vi orkar tvätta. Nä, ska ta och läsa tidningen nu, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback