Sista kvällen!

Ikväll är min sista kväll för terminen. Åh, så skönt det känns. Inte för att jag inte trivs med arbetet, utan jag vantrivs bara med arbetstiden. Jag vill inte arbeta varken kväll eller helger, men det är ett måste i mitt yrke. Men nu blir det många veckor utan kvällsjobb. Förutom ett kvällsmöte (såklart) inför hösten om nån vecka. Men det ska jag försöka förtränga, och njuta av min sista kväll på jobbet.

Annars så rusar det på, mycket att göra, sista intensiva veckan och framför allt kommer det en intensiv helg. Men nästa vecka har jag några dagars nedvarvning, med städning och fixa och dona. Det känns otroligt skönt. Och snart stundar sommarlov! Och vem vill inte vara ledig när vi har sånt här väder?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback