Sista dagen!

Ja, efter en otroligt intensiv, men rolig arbetshelg, med två genrep och sex föreställningar så har denna vecka gått fort men jag kännt mig trött. SÅ nu är det skönt med sommarlov. Har bara denna dag kvar att göra först. Hade trott att jag skulle hinna så himla mycket denna vecka, men det har jag inte. Men iofs så är det ingen katastrof, det viktigaste är gjort...

Altanen är på G, väntar på lite bättre väder och förhoppninsvis blir det en trapp i helgen och nästa vecka blir det trallskruvning. Sen är 50 kvm altan färdig! Eller åtminstone så att man kan använda den. Får se om det blir räcke och det lilla soldäcket nästa år eller om orken kommer i slutet av sommaren.

Sommarens semester är bokad: husvagn ner till Komården och Vimmerby och förhoppningsvis ett stopp i Stockholm på vägen hem, men det ser mörkt ut med campingplatser. Nån som vet var man kan ställa två husvagnar en dag eller två? Skulle vara så skönt att bara få strosa runt på stan en dag, som avslutning på semestern.

Nu ska jag ge mig ut på promenad och senare idag ska vi fortsätta träna på vår "städdans". Vi danslärare brukar träna tillsammans ibland och nu har vi som mål att lära oss just denna dans och även stå på scenen med den. Men om det tar ett år innan vi kan den, eller sex månader, det vet vi inte. Men kul ska det bli i alla fall.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback