Vilken avslutning på semestern

Idag är sista semesterdagen för sambon. Iofs så har jag några veckor kvar, men det är inte samma sak att vara ledig själv med två barn hemma och att få vara ledig tillsammans med sin älskling. Hade planerat att njuta och åter njuta de två sista dagarna, äta gott och umgås. Men det är ingen som vill umgås med mig och jag vill inte äta. Eller vill och vill, det går nog inte så bra. Drabbades nämligen av magsjuka igår. Trodde först att det var baksmälla efter grillfesten på fredagen, men utan att gå in på några detaljer, jag lovar, detta var ingen baksmälla. Illamåendes och febrig låg jag i sängen hela dagen. Inte blev det bättre av att det faktiskt gick vara ute igår, och solen lyste tom. Men jag låg inne och tyckte faktiskt synd om mig själv. Det brukar inte jag göra, men igår gjorde jag det. Idag är det inte lika synd om mig och ikväll kanske jag vågar mig på att äta lite. Hoppas att ni andra har det bättre och att ni fick njuta av solen igår, även om man inte kunde prata om någon luftvärme direkt.

Kommentarer
Postat av: Annika

Men näääää, inte magsjuk på semestern =(

I en sådan situation är det fullt tillåtet att tycka synd om sig själv!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback