Värme

Äntligen har vi fått lite värme, lite sent men dock värme. Jag älskar värme! Kan aldrig bli för varmt. Badar och slappar hela dagarna, hela huset gror igen och alla måsten står stilla. Men skiter går ingenstans, den finns kvar, liksom alla fotoalbum som ska bli klara, det kan jag göra när det är vinter och kallt. Nä, jag är ute och njuter.

Ikväll blir vi en liten familj igen. S ska till mormor och sova, själv. Det var viktigt, att inte M skulle med. Hon har senaste veckan sagt flera ggr att hon vill göra saker själv, utan lillasyster, så då får man sig en tankeställare. Dom har varit tillsammans hela sommaren, det är nog dags att vi försöker göra saker var för sig. Men det är inte lätt att komma ihåg, tur att hon påminner oss. Nä, nu ska jag ut igen och se om molnen kommit närmare, eller om det blir bad idag igen.

Sola lugnt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback