Firad

Trodde jag visste vad lördagen skulle bjuda på. Men ack så fel jag hade. Men jag steg iaf upp och började med strandmaten, eftersom att vi äntligen skulle följas hela familjen på stranden, innan vi skulle till vänner och grilla på eftermiddagen. Middagen skulle bli rätt tidig eftersom att vi skulle till grannstaden och lyssna på musik på kvällen. Barnvakt var ordnad för natten och jag hade allt planerat. Men så ger sambon mig en påse och ett kuvert. Ah, nu är det dags! Det var min tur att firas, trots att jag bara är 29 än. Jag fick kläder att ta på mig och lite saker att som jag skulle samla ihop och ta med mig innan jag skulle bege mig av på cykeltur. Några stopp och lite uppgifter fick jag, innan jag skulle till minigolfen och där var Johanna. Jag fattade rätt snart att vi firades båda två, men där tog det lite längre tid innan poletten trillade ner. Sen bar det iväg till stranden och där väntade supergod lunch, lite bus och lekar och uppdrag. Lösnaglar, neongult nagellack och tatueringar för att nämna lite. Lite dusch och god drink innan vi samlades igen. Sen bar det iväg till kvällens festligheter där killarna slöt upp. God mat, lekar och umgås, fest hela natten lång. Var hemma strax före 4 på söndagsmorgonen. Våra sambosar hade ordnat en jättetrevlig kväll med god mat och trevligt sällskap. Och mina vänner, tack för en supertrevlig dag och kväll. Det var verkligen toppen. Men kom ihåg, jag är bara 29 än!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback